
به کتاب هایمان احترام بگذاریممن نشانک هستم از اینکه در این برهوت نخواندن کتاب و سراسیمگی رفتن به شبکه ها و گروه های مجازی ، فرصتی پیدا کردید و کتاب می خوانید، از شما سپاسگزارم. من نشانک هستم و اجازه نمی دهم به کتاب بی احترامی شود. من xa0نشانک هستم و ب...
ادامه مطلب